Stichting Vrienden van de HCH

In 1982 is de "Stichting Vrienden van de Hengelose Christelijke Harmonie" in het leven geroepen.
De stichting heeft als doel de vereniging financieel te ondersteunen. Hierdoor is het mogelijk om concerten en concoursen (mede) te organiseren en instrumenten aan te schaffen en te onderhouden. De stichting heeft ruim 150 vrienden die met hun jaarlijkse bijdrage de vereniging een warm hart toedragen. Natuurlijk zijn we altijd op zoek naar nieuwe vrienden.

Al vanaf € 10,- per jaar kunt u zich vriend noemen.

Als u de HCH wilt steunen, kunt u zich per email, schriftelijk of telefonisch aanmelden. Een financiële bijdrage is geen eenrichtingsverkeer. Wat krijgt u als vriend terug?

• Vier maal per jaar ontvangt u het contactblad 'De Roffel',
    dat ook onder de leden van de HCH verspreid wordt.

• Gratis of tegen gereduceerd tarief naar de concerten van
    de Hengelose Christelijke Harmonie.

Voor vragen en overige informatie over de Stichting, kunt u contact opnemen met:

Marjolein Morssink
Breemarsweg 404
7555KG Hengelo
email: klik hier

Bij een vereniging hoort natuurlijk ook een clubblad:
'De Roffel'. Dit contactblad voor de leden en de vrienden komt 4 keer per jaar uit en is gevuld met informatie en achtergronden van de HCH.

De eindredactie van "De Roffel" is in handen van
Erica Plokkaar.
Kopij kan gestuurd worden naar: Klik hier

Het is mogelijk om via "De Roffel" reclame te maken voor uw firma. Mocht u nog geen advertentie in het contactblad hebben staan en u wilt hier wat meer informatie over, neem dan contact op met de secretaris: Klik hier